Tuesday, September 7, 2010

HUjUng RaMadHAn..

Assalamualaikum
ni adalah entri terakhir untuk ramadhan kali ni..
ayat-ayat yang biase diucapkan..
'sedihnya dah hujung ramadhan, tah jumpe ke tidak ramadhan akan datang'
betul x betul x.. 
; D
tetapi bg aku lak..
aku bersyukur sebab dapat menjalani bulan ramadhan ini dengan penuh keinsafan.
aku sendiri xtahu kenape..
tp aku rase bulan ramadhan ni la yang paling bermakna buat aku..
mungkin sebab aku dapat menjalani dengan penuh kesedaran..
aku bersyukur setakat ni aku masih tidak meninggal kan terawih..
dan aku bersyukur aku dapat berpuasa penuh lagi tahun ni..
aku harap sedikit perubahan pada diri aku ini akan kekal selamanya..
dan aku harap aku dapat lagi menjalani ramadhan pada tahun hadapan..
insyaallah..

Lokasi: Dataran Syahbandar, kuala terengganu
walaupun aku sangat sibuk bulan ramadhan ni sempat juga aku curi masa shot kat bazar..
sedikit tatapan..


ni je yang mampu aku shot..
pape pun aku nak ucapkan..
SELAMAT HARI RAYA
kepada semua..
maaf zahir batin..
dan seperti biasa aku akan raya di 
Kuala Lumpur.
then baru pulang ke..
Batu Pahat, Johor..
salam akhir ramdhan..
salam awal syawal..

~Arios~


No comments:

Post a Comment