Monday, September 6, 2010

MaJLiS BerBUka PuAsA

Assalamualaikum..
lamanya xupdate blog..
biase la bulan ramadhan kan..
mengejar ape yang telah dijanjikan..
wah nampk mcm mbaik je kan..
hehe..
k la, hari tu aku dijemput oleh seorang kawan
untuk ke majlis berbuka puasa yang dianjurkan oleh tempat kerja die..
alhamdulillah murah rezeki..
ade orang nak offer makan free kan..
yela bulan pose ni xbaik membazir kan..
so aku terima jela pelawaan die.. 
ni adelah sedikit sedutan dari majlis tersebut...

Lokasi: Kuala Terengganu, Terengganu

Ni adalah tazkirah sebelum tibanya waktu berbuka puasa.. 
apa macam ramai x??
ramaikan.. tp..
selepas waktu berbuka dan yang tinggal sewaktu solat..

(-,-#...
ini jela yang tinggal..
hehe lawak kan.. waktu berbuka bukan main ramai lagi.. 
tibe waktu solat.. lesap masing-masing..
teringat waktu muda-muda dulu ;P.. hehe
alhamdulillah dah berubah rasenya.. hehe.

Ni pula sewaktu berbuka..
Meriahkan.. 
inilah nikmatnya bulan yang penuh barakah ini..


Ni pula sedikit sedutan..
Meh-meh pilih agak-agak sape-sape yang masih solo n dah bosan membujang..
meh tinggalkan number anda untuk diberikan kepada gadis-gadis dibawah ini..
huhuhu..
MILIK SIAPA GADIS INI..
aku pun nak pilih gak lah.. 
wakakaka..
Alamak sesatlak kumbang seekor.. (-,-#
tolong abaikan ye.. : )

ade macam sailormoon solehah x?? ; )

Ayu kan??
huhu ni terkeluar dari carta ye.. sebab masih belum cukup umur lagi.. huhu

sedutan ni pulak aku amik anak sapa-sapa tah berkeliaran mase berbuka 2.. haha..
siap ade makcik tu sound..
"ha! amik gambar curi anak dara orang" (T-T)..
terkejuz aku time 2... haiz..
saya bukan perogol bersiri makcik.. sy pasti!!


huhu apa macam comeykan..
harap-harap baka aku pun comey la..
walaupun muka xseberapakan...
rezeki suma ditangan-NYA kan2..
huhu..

sedutan terakhir...
ni adelah penjenayah-penjenayah yang aku dapat tangkap..
time makan laju macam peleset..
time solat hilang lagi laju dari peleset.. haiz...
hehehe..

dan ni pula wajah-wajah yang nampak noty..
tp ada time solat n time kemas..
bagus budak-budak ni..
dari kiri (Sudin, Ramlee, Ajis)
; P

dan siapa kata non-muslim xleh datang majlis berbuka..
boleh je datang.. xsalah memeriahkan lagikan..
ni la rajanikan malaysia..
huhu die la diantara yang paling banyak membantu dalam majlis ni..

Akhir sekali aku nak ucapkan ribuan terima kasih..
kepada geng-geng ni sebab dah jemput aku makan free.. 
ni sume rakan sekerja kawan aku..
  Thanks guys.......

Alhamdulillah harap rezeki aku lebih murah selepas ni.. ; )

~Arios~



1 comment: