Wednesday, September 29, 2010

PoSt RaYa.....

Assalamualaikum..
peh lamanya aku xupdate blog aku ni..maklum la masih dalam mood raya..
hehe..
dah tua-tua pun raya tetap kene sambut..
aku rase belum terlambat lagi aku nak ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA!!!!!!!!
huhu 
(poyo je macam ade je orang baca blog ko ni adam oiii)
pape pun aku nak beritahu kepada yang mungkin pernah terbaca blog aku dulu-dulu la..
kalau ade la..
aku ingin maklum kan yang aku dah delete post-post aku yang terdahulu..
kerana ia sebagai tanda yang aku dah hepi dengan hidup aku sekarang..
huhu
dan untuk AWEK .. tahniah kerana dah bertunang..
pape pun aku dah hepi dengan hidup aku sekarang..
dan aku dah hepi dengan hobby aku sekarang..
walaupun aku masih belajar..
tp alhamdulillah ade sedikit peningkatan..
cume aku harap ade sape-sape yang terbace blog aku boleh bagi tunjuk ajar..
bagaimana nak perbaiki lagi skill aku..
kalau ade yang sudi membantu la..
pape pun terima kasih..

Lokasi: Masjid Shah Alam
Tajuk: Uda dan Dara......


urm banyak lg picture yang akan menyusul..
insyaallah..tunggu ye.
Lagipun tengah nak belajar-belajar mengedit pic lak sekarang..
ini je yang sempat di upload..
harap-harap berpuas hati ye.. ;)
k..

~Arios~

3 comments:

  1. cocok sangat pasangan ni..same cantik same padan..

    ReplyDelete
  2. uik cocok??
    jangan la cocok-cocok.. xbaik, sakit 2..
    hehe.. thanks anonymous 4 the comments..

    ReplyDelete
  3. hehe..selamat hari raya!!! =)

    sy pon ade amik gmbr kat masjid tu jgk masa puasa aritu.. nnt tgk kat post utusan seribu kemaafan::

    hehe.. =)

    ReplyDelete