Sunday, July 11, 2010

Am I A GaDGets PerSon???

Assalamualaikum...
hurmmm susah nak jawab soalan di atas... tp aku nak bagi juge jawapan...

AM I A GADGETS PERSON???
 YYYYYYYEEEEEESSSSSS I AMMMMMM.... =P

huhu tu la jawapan aku.. aku xdela suke sgat dengan gadget2 ni.. tp dengan sume gadget yang aku ade skrg lengkap la sudah rangkaian gadgets aku.. huhuhu.. 


 My GAdGetS =P

Ni la die gadget2 aku....
lengkap dah hidup aku dengan gadget.. 
sume ni mmg aku sayang gile.. lebih2 lagi MAYA....
MAYA
kat post yang lepas aku ade sebut pasal maya dan ini la maya.. 
maya ade lah gadget yg mmg dari aku dulu nak tp tidak berkesempatan...
gambar no3 dari kiri 2 ialah maya..
kenape name die maya a..
hurm kawan2 aku yg bg sebb dorg kate...

1st aku suke sgat tgok cerita ADAMAYA
2nd sebb name aku adelah adam.. 

hehe i like that name... 

~Arios~  
 

2 comments: