Tuesday, July 27, 2010

HasiL DaPatan....

Selepas mendalami ilmu MAYA.. 
akhirnye dpat jugak aku hasil nye...
ini pun hasil dari seorg amatuer pic...
alangkah bagus nye aku ade kawan yg mmg photographer.. 
atleast die leh komen pic aku..
saje nak tunjuk ajar kan..
kadang2 manusia ni xleh nak blaja hanye dari buku n manual..
pengalaman drpd org lain pun bleh jadi pengajaran yang baik buat diri sendiri....
ok papepun aku sangat puas hati dengan hasil BUDAK-BUDAK BARU BLAJAR aku ni...

BUNGA DI TAMAN LARANGAN

SINARAN DI PETANG HARI 
(MY LUCKY SNAP)

Ini la hasil dari maya aku...
ade bnyak lagi..
haha aku mmg dah gile MAYA sekarang..
kalau la family aku tahu aku berhabis untuk MAYA..
habis la aku...
huhuhu pape pun aku bangge ngn my 1st BABY kat atas ni.. 
Assalamualaikum.. 

No comments:

Post a Comment