Thursday, July 8, 2010

MoDe SerONok!

Assalamualaikum.......
* lamenye xupdate diari aku ni.. bkn xde ape nak tulis.. tp lgsg xde mase.. aku bz sgat ngn keje aku skrg.. haiz ni baru ade mase.. penat2 sgat..Aku nka cerita sikit ttg ape yang aku dpt mase aku balik cuti kat kL dulu... mase aku balik KL hari 2.. kisah hidup aku ter bahagi kepade 2 mode.. mode seronok dgn mode xseronok..
 ni  cerita mode seronok aku..

MODE SERONOK


Mule2 aku sampai KL aku seronok gile.. aku seronok lepas tension gile dengan keje2 sume aku dapat dapat KL jumpe family aku n dapat bt salah 1 hobi aku.. iaitu tgok wayang..
huhu aku xdpt tgok sume wayang yg aku nak.. aku juz dapt tgok beberapa je daripade yg aku target pade blog sebelumnye..
hehe.. aku dpt tgok
  •  shrek (mmg bez gile.. sbb aku mmg kaki kartun)
  • karate kid (bez jugak.. sbb mmg aku minat martial art)
  • toy story (kartun lagi.. hehe)
  • lagenda budak setan
hehe gile kan cuti 5 hari leh tgok sume wayang ni.. bantai tgok sorang2 pulak..
gelak je brother tiket 2... kecik je aku tgok die.. hehe
Then selain tgok wayg aku dpt jugak g blanje family aku makan2.. bez jugak sebb ade sume family aku.. tp xseronok la tempat makan 2... xsedap.. hehe restorenbas.......... (name xdapt didedah kan dgan penuh) hehe.. tp penah kuar jalan2 cari mkn.. matb xkene dengan selere family aku kot.. lg pun kteorg mmg suke jalan2 cari mkn.. so selalu la cari tempat makan yg sedap2.. huhuhu.. sampai cni jela mode seronok aku.. bnyak lg tp xdapt la nak tulis sume.. n thanks kwn2 aku yg sanggup amik cuti sbb nak spend time ngn aku.. thanks guys...

No comments:

Post a Comment