Wednesday, August 25, 2010

Outing At KL

Assalamualaikum..
Akhirnya dapat juga aku mengambil gambar model-model cilik aku...
dapat juga aku blaja beberapa pekara mengenai..
LOW VIEW, HIGH VIEW FRAMING n banyak lagi..
papeoun hasilnya xdela mengagum kan..
tp bagi aku yang buat pertama kalinya snap pic model..
aku agak puas la..
mayb nex time..
i could do a better job..
insyaallah..
papepun thanks 2 all my model..
walaupun masing-masing malas nak senyum sebab penat berpuasa..
pape pun this is my art.. ;P
enjoy!!

Lokasi : Taman Bukit Jalil

"it's a bird, no it's a plane, no it's superman"



































"What The......"

picture akhir sekali, sume model aku dah penat..
maklum la bulan pose kan..
so aku berterima kasih kepada model-model cilik aku..
dan tidak lupa kepada kawan yang telah memberi aku pinjam lense 80mm 1.8f die..
terima kasih sume..
pape pun aku masih belajar untuk memahirkan diri aku..

~Arios~

4 comments:

  1. pasni leh sy jadik model lak eh...haha..

    confirm rosak gambar!! =p

    ReplyDelete
  2. eh taman bukit jalil dekat dengan rumah saya. hehe. lawa semua gambar awk ambik :D

    ReplyDelete
  3. akubukanpuitis : boleh je..
    mane ade rosak gambar... sy tgok gambar2 awak.. ok je.. silap2 boleh jadi top model...
    saya lak takot akn rosakan gambar awk.. maklum la amature..huhuhu..

    AmalinaAzman: ow yeke.. kalu tahu bleh jemput sekali jd model.. hahaha tp free la kan.. hehehe

    pape pun thanks 4 the compliment.. ;)

    ReplyDelete
  4. wahhh...tukar carier la sy pasni~ hahaha.. =p

    ReplyDelete