Saturday, August 21, 2010

SaLAm 11 RaMAdHAn...

Assalamualaikum..
alhamdulillah dah 11 hari umat islam berpuasa..
alhamdulillah aku masih mampu menjalankan tanggungjawab aku sebagai hamba-NYA..
pape pun hari tu aku ada pulang ke kampung bandar halaman..
dah dalam kesibukan aku melawat sanak saudara dan sahabat haidai (betul ke ejaan ni.. huhuhu) 
dapat gak aku luangkan sedikit mase dengan maya..
dan aku cari beberapa orang model yang aku jumpe di bazar ramadhan umah aku..
aku ajak la dorg g shoot.. 
hehe
jangan mara model-model..
ni ade lah hasilnya..
kebanyakan nye ade lah original photo no edit-edit..
pape pun thanks 2 my fren coz bagi aku pinjam lense 85mm 1.8f..
huhu aku dah jatuh cinta dengan lense 2..
insyaallah aku akan sambar sebijik nanti tapi yang 50mm 1.8f kot..
kalu dapat bonus la..
huhuhu.. ok la selamat menjamu mate

Lokasi : Hall of fame, Putrajaya
aku agak kagum dengan seni reka bentuk bangunan ni.. 
dan aku bangga wujudnye tempat mcm ni..
disini sesiapa yang nak lebih mengenali negara boleh datang sini..
kat sini ia tunjukan sejarah dari sebelum tertubuhnya MALAYA sehingga WAWASAN 2020..
so datang la melawat..



 
~Arios~

2 comments:

  1. Gud job ar....dah banyak ni up skill2 hang...pasni leh amek gambaq orang plak..biaq aku ngan hasben aku jadi model tak bertauliah.....hehehe...
    apa2pun...all da best...insyaAllah leh pi jauh lagik ni..=)

    ReplyDelete
  2. uik... thanks...
    haha insyaallah bleh je nak jd model i..
    tapi kene trime jela hasilnye ye...
    biase la beginner kan.. redha je k.. ;P
    pape pun time kasih.. ;)

    ReplyDelete