Wednesday, August 11, 2010

SeLAMAt DaTAnG BuLAn YanG PeNuH KeBerKAtaN...

Assalamualaikum...
hari ini 1 RAMADHAN 1431..
alhamdulillah aku berkesempatan lagi menyambut ramadhan kali ini..
aku ingin menerapkan motivasi di dalam diri aku.. 
agar aku dapat buat lebih baik dari ramadhan-ramadhan yang sudah..
aku harap aku lebih kuat untuk meraih segala peluang beribadah di dalam bulan yang penuh barakah ini..

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN 
kepada aku dan semua umat islam

Ingin aku selitkan sedikit rase gembira yang teramat sgat dalam kehidupan aku ni..
semalam aku telah mendapat 1 msg dari awek (ex)..
die memberi tahu aku.. 
agar doakan kebahagiaan die sebab die akan mendirikan rumah tangga pada bulan 12 ni..
aku xtahu die nak buat aku rase kecewa atau ape.. 
tp di bulan yang baik ini.. 
aku terima semua ketentuan NYA..
aku tahu ade yang lebih baik untuk aku.. hanya aku perlu bersabar..
insyaallah ade kebahagiaan untuk aku 1 hari nanti..
selepas aku dapat msg dari die.. 
aku mampu tersenyum sebab die dah ketemu jalan kebahagiaan untuk dirinya..
aku akan doa kan kebahagiaan kau awek..
jangan risau tentang aku..
sebab aku rase aku dah makin hampir untuk berjumpe kebahagiaan yang aku cari selama ni..
insyaallah...
aku nak selitkan sepotong ayat yang diberi oleh seorang rakan kepada aku..

"Kasih sayang itu milikNya..Dia hadiahkan rasa itu untuk kita berkongsi dengan insan lain dan bila2 masa jua Dia berhak untuk menariknya...bukan kerana Dia benci, tetapi Dia rindu untuk mendengar rintihan hambaNya berpanjangan"
jika die ade terbace keratan ini..
aku nak berterima kasih sangat sebab bg aku ayat ni.. 
sangat bermakna..
pape pun aku bahagia dengan hidup aku sekarang..
dan 
aku rase aku akan lebih bahagia di hari-hari yang mendatang..
insyaallah..

p/s : xde pic untuk entri kali ni.. hanya ucapan tande kesyukuran aku kehadrat iLLahi atas memberi kesempatan aku untuk berjumpe ramadhan kali ini.. dan luahan kegembiraan aku sebab awek dah jumpe kebahagiaan yang di cari.. dan aku akan jumpe kebahagiaan untuk aku.. biar masa yang menentukan..

~arios~

No comments:

Post a Comment