Wednesday, August 4, 2010

WaJAh BaRu...

Assalamualaikum..
setelah berfikir panjang..
akhirnye aku amik keputusan untuk menukar sumenye tentang blog aku..
dulu aku buat blog ni sebab nak luahkan ape yang terkandung dlm isi hati ni..
(waaahhh ayat jiwang..)
tapi sekarang berkat dari limpah kurnia yang MAHA ESA...
jiwa ni dah kembali tenteram..
so sesiapa yang agak2 terjumpe blog aku ni (mcm korang jalan2 tibe2 terjumpe sampah)..
sila abaikan entri2 aku yng mula2 2 a...
itu hanyela luahan semate-mate...
pape pun dengan tajuk baru ni.. 
aku lebih ngin memaparkan hasil-hasil nukilan aku sbgai seorang pencinta ciptaan NYA..
bukan untuk menunjuk-nunjuk atau untuk bangga aku ade blog..
tetapi just untuk berkongsi ape yang aku pandang dari sudut lensa ku..
so dengan ini secara rasminya aku melancarkan pembukaan blog aku yang baru yang bertajuk...

LENSA HIDUP KU... ~MAYA~

dan ini sedikit buah cuci mata..





Lokasi : Lagun Kuala Ibai, Terengganu

warna biru adelah hasil bermain dengan white balance kat MAYA.
dan put some details sedikit...
so jadi la hasilnya seperti diatas..
~arios~

P/S : kalau di lihat pada entri-entri yang lalu.. agak serabut tulisan nya.. so aku malas nak betulkan.. sebab ia terjadi selepas aku tukar semua nya.. abaikan la.. insyaallah selepas ni aku akan sekatekan semua tulisan.. (tulis macam ade orang lain je baca blog ko ni adam.. dasar poyo...)




No comments:

Post a Comment